četvrtak, 22. studenoga 2012.

Najbolji prijatelj? Hmmmm.....

Fakat ne znam šta da napišem u Kinđa styleu, pa idem na klasićni, štreberski, početak. Moj najbolji prijatelj se zove Domagoj, živi u kući i ima 15 godina. Upoznali smo se na rođendanu moje kume i ,,skužili'' se odmah. Obadvojica se izdvajamo iz okoline i nepodnošljivi smo. Obično kada dođem do njega prvo sjedamo svaki za svoj komp i igramo Minecraft ili Dead island, ali to nikad ne traje dugo jer uvijek u roku od petnaest minuta nađemo nešto pogodno za gađanje ovog drugog u glavu. :-) I tako zaboravimo na sve igrice i krenemo izmišljati (i raditi) kojekakve gluposti, gledati postere (igrica) ili jednostavno pričati o svemu: školi, ocjenama, igricama, opremi za Guitar hero, curama, muzici,... A najviše od svega obožavamo se utrkivat' s biciklima, ali ne po cesti. Mislim šta je zabavno u tome da voziš po cesti (osim šta te auto može zveknut) ko svaka druga budala? Mi preko polja i šuma pa 'ko živ 'ko mrtav. Šalim se, mi preko polja i šuma pa ko zadnji, plaća cugu. A da samo čujete kako se mi međusobno častimo? Da nas učiteljica Valerija čuje pali bi razred. :-) On šta god da mu kažeš se neće naljutit i sve okrene na šalu. Uglavnom, da završim i ovaj post, urnebesno se provodimo i nikad se nismo posvađali (niti namjeravamo).

P.S.
Ako želite saznati bilo što o meni samo mi napišite u komentare ili mi recite osobno.

P.P.S.
Ovaj link za Dead island nije za one slabijeg želuca, srčane bolesnike i kronične plašljivce. Ne šalim se.



Nema komentara:

Objavi komentar